FORTFARANDE HEMMA.

Hey babes,
Ligger i soffan nu och kollar på teen mom 2. Helt sjukt hur man kan bråka så jävla mycket och vara otrogna hit och dit. Som ni säkert redan räknat ut så är jag hemma från praktiken idag igen och det känns förjävla bra ska ni veta. Jag har börjat tveka som fan över mitt val att gå restaurang och ångrar med hela mitt hjärta att jag inte böt skola och linje redan i ettan då jag mådde som sämst över mitt skolval. Vill inte tbx till praktiken vill verkligen inte. Dock bara en vecka kvar men det känns som en evighet. Men jag börjar må lite bättre men ska nog inte gå på hela veckan. K'nns rätt onödigt när jag endå på fredag måste gå kanske två timamr tidigare för att jag ska göra en grej heh. Så ska stanna hemma känns mycket bättre. Så egentligen har jag inte så jätte mycket att skriva om. Har bara legat hemma idag och kollat på tv bra liv! Imorrn blir det andra planer iallafall. Ska till läkaren först känner att det börjar bli en vana för mig men mår man och är man som mig så måste man. Sen ska jag till handen Träffa Linnea och göra naglar great. Sen blir det möte med laget ngt jag inte missar! Men nu ska jag återgå till teen mom puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback