FÖRSTA PLÅTNINGEN ÖVER.

Hey babes. 
Har precis käkat middag och det blev en wok som min mamma fixade och shit vad gott det var. Länge sen jag käkade så god mat om jag ska vara ärlig. Dagen idag ahr inte alls vart som den brukar vara på mina söndagar utan klockan ringde och upp duscha oacka det sista sen åkte och på modelljobb! Skit roligt om jag ska vara ärlig. Sminkade och fixade håret av profisionella människor och oj vad fin jag blev och sen va det bara att ta fram min diva sida och min kärleks sida för att ta massa bilder. Kände mig som en prinsessa och det var underbart! Ålåtningen gick jätte bra och alla verkade vara nöjda. Skulle egentligen plåta mig inne i stickholm igår på stylist grej men skolfotot är imorrn och det är ju sista året med klassen så det ville jag egentligen inte missa så jag fick tacka nej. Men inte är jag ledsen för det. Ska nämligen in och göra naglar på stockholms stylist grej och sen fotografera händerna haha låter konstigt men så är det. Bilder från fotograferingen kommer komma upp om någon vecka men såhär såg jag ut i ansiktet i allafall puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback