ALKOHOL EN DEL AV RESTAURANG BRANSCHEN.

Jag har fårr höra så många gånger att jag nog kommer bli alkolist eller dricka väldigt mycket eftersom jag går restaurang och jag har väl aldrig riktigt trott på det tills sanningen kom ifatt mig igår kväll! Hahah jag säger bara vilken härlig kväll jag hade igår. Jobbade på fredrik skolan med Lowa och sen Henrik och Jenny i matsalen. Det gick jävligt br och vi hade ett jävla bra flyt kände jag. Efter blev de att dra i sej en halv karaf med vin, haha va uppe i varv så det fick bli beläningen så det tackar man ju inte nej till. Sen innan vi drog blev det en shot på det och med oss tre cider och två öl. Så på tåget hem hade jag och Lowa det väldigt roligt! Höjde musiken på telefonen och satt och drack på tåget. Kände mig som fjorton år igen men det va underbart! Huvudet snurrade och jag trodde jag skulle dö på tåget inte okej! men yolo mannen. Sen åkte jag vidare till Linnea och mötte upp henne på en cider och  så knatade vi till AYA. Drog en drink där sen körde josef oss hem. Övertrötta tjejer hos Linnea. Hon sa massa konstiga saker och jag bara dog av skratt! Sen däckade båda två på en gång skönt! Så nu Mr Alkohol du gjorde min fredags kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback