YALLA KOMPIS

Hemma nu efter två schyssta dagar i sätra med mina bästa tjejer och grabbarna. Igår åkte vi in rätt sent halv tio från nynäs sen drog vi firekt till robban. Senare kom några av grabbarna. Drack lite och lyssnade på musik softade bara liksom. Sov där med eller ja sov och sov blev mer eller midre ingen sömn alls men det funkade det med. Åkte där ifrån vid halv tolv tiden för lunch och sen fick jag med mig nya air max skit fina!! Fotbolls skor va det jag egentligen skulle ha men hittade nada på den delen skit liksom. Drog hem somnade på engång och missade träningen så kollade idag lika bra att vila foten liksom. M
en nu ska jag städa mitt rum utan att väcka morsan som slocknat i min säng. Så kan det
å när man lånar ut tv;n puss








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback