SÄTRA LILJEHOLMEN ÖSMO

Ligger just nu med jacka och skor hemma död i hallen. Två timmars sömn fick jag inatt så nu är jag verkligen nära döden känner jag. Middag och chai i sätra blev det sen kom maddan och cetin för vidare mot fest. Kvällen började soft det va skön stämmning perfa liksom. Sen blev det knas på real. Med alldeles för mkt alkohol i kroppen låser jag in mig på toan ringer killen som sårat mig i månader men endå är jag kind of förälskad. Bråkar och tjafsar i telefonen som vi alltid gör och sen brast det för mig. Min kväll va förstörd grät som en snorunge ville bara dö. Men det slutade nt där nejnej mer knas kom och vi hamnade i liljeholmen där vi sov hos kevin. Räddaren i nöden allt jag kan säga asså. Vaknade imorse ville bara hem. Mår dåligt är trött och ledsen. Så för första gången på länge kan jag säga att jag saknat ösmo. Orten där det bara klappar kärlek. Nu ska jag sova peace









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback