NYA TRÄNARE NYA MÅL NYA TAG.

Har precis duschat färdigt och smörjt in mig i cocosnöts bodylotion perfekt!
Rensat tankarna och funderat lite över kvällens chockering som jag nog tror hela laget fick. Idag valde ennu en tränare att avsluta sin karrär hos oss. Det betyder att vi nu har alla våra tre underbara tränare borta. Och från och med imorrn kommer det två nya tränare. Anders och Anders heter dom. Vilket betyder att träningen imorrn vill man glänsa. Jag vill vissa upp mig det här är en ny chans ett nytt kapitel i mitt fotbolls liv. Nervös självklart det är jag och mycket snurrar faktiskt i min skalle. Tio år ha rjag ju haft Roger och Andreas som tränare och utan dom hade jag inte vart den där målvakten jag är idag. Jag är inte som alla andra utan ja känner att jag är jävligt bra. För att bara vara sjutton år och bosatt i lilla ösmo har jag redan vart med om mycket. Danmark två år och spanien ett år. Spelat och vunnit elit nivån. 2009 utsed av laget som årets spelare. Det är stort för mig. Kanske tycker ni att jag överdriver men fotbollen är min passion även fast jag har haft stora svakor nu på sistone. Men har inte alla spelare det? Jag erkänner jag va/är skäptisk äver detta och jag vet nu när jag skrivit dennamening kommer snacket gå men det tar jag absolut. Men jag måse ju ge detta en chans eller hur. Även fast jag har lite andrafunderingar i huvudeet nu som jag kanske vöerväger mer på nu men det är ngt jag inte kommer gå ut med just nu. alldeles för färskt för att folk ens skulle kunna förstå mig. Folk hade hatat det vet jag. Nu vil jag bara bli frisk, skadefri och börja spela fotboll for real!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback