LOVE LIFE

förutom att jag nu ligger sängliggande med feber och hela baletten så måste jag säga love life. Året 2012 börjar glida mot sitt slut och om bara 49 dagar fyller jag den perfekta ålder arton. Detta år har gått snabbt jävligt snabbt. Fasten att jag fått mitt lilla hjärta totalt krossat i sommras så biter jag ihop och försöker gå vidare. Jag har ju trotta allt vart i magaluf och turkiet med mina olika tjejgäng och med det vart full varenda dag. Levt det livet jag aldrig trodde jag skulle göra. Provat på saker som nu är en vardag och klubbat som aldrig förr fastwn jag nt är arton. Har träffat så mycket nytt folk som blivit en vardag för mig. Love it. Jag träffade en av mina bästavänner i juni månad ja Linnea Karlsson är det vi snackar om. Livet är förjävla bra och känner mig lycklig for real. Så nu vill jag bara ha nyår då jag och tjejerna bokat hotellrum två nätter sen vill jag ha år 2013 och leva yolo life.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback