DAX ATT KOMMA IGÅNG IGEN!

Fyfan vad jag har sjunkigt med precis allt.
Mina betyg och min prestation i skolan börjar rinna mellan fingrarna jag har sagt upp mitt gym kort och spelar bara fotobll två gånger i veckan nu. Käkar helt hejkomochhjälp mig och rör mig inte alls. 
till skillnad från när jag gick i tvåan så gymmade jag ca fem dagar i veckan två gånger fotboll och käkade så jävla rätt. Va bra i skolan gick ut med as bra betyg och va duktig på lektionerna. Det känns som ett  jävla misslyckade för jag praktiskt älskade att träna och va aldrig trött. Gick ner massa i kilo och tappade kroppsfett. Nu har jag snareare gåt tupp en massa är skit trött och pallar inte längre. Jag dricker alkohol varenda helg och har börjat göra saker jag kanske egentligen borde ta motstånd ifrån. Jag skäms med andra ord på riktigt. Här är en bild från slutet av min träning när jag körde som allra hårdast. Kindbenen syndes så klockrent, smal i ansiktet och nyckelbenen glänste. Nu är det seriöst dax att ta tag i livet for real. Inte massa snack utan nu är det bara börja om från ruta ett. Dax att kötta dax att komma i form dax att komma igång. Här va jag faktiskt nöjd med allting!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback