ALLTID GUL SVART!

 
 
 
 

Nu har jag äntligen varvat ner ordentligt efter ett jävla fotbolls pass i hallen. Började med uppvärmningen knäböj högaknän löpning och allt det där vanliga. Sen va det bara att ladda om för ett jobbigt fys pass som vår fystränare/lagledare satt ihop. Fan va svetten rann där. Jobbiga armhävningar sittupps och massa. Svettas som in ihelvete på fysen äckligt men skön känsla det där alltså. Sen blev det övning. Massa löpning och kontroll på bollen det kändes som fan i både hjärta och huvud det där. Avslutade med smålags spel. Det va tufft men jag kände tt det va min dag idag. Gick as bra för mig. Gjorde någon tabbe här och där men bygger upp edt dära jag missat under mina månader. Nu är jag verkligen motiverad till att bli förste målis igen och framförallt nå min dröm. Ni vet drömmen om att bli bäst. Men nu ska jag duscha av allt äckligt och göra mig redo för en skolvecka puss
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback