VILKEN LÖRDAGS KVÄLL DET BLEV!!

Godmorgon på er, sitter i rummet nu och ska strax börja städa mitt äckliga rum. Fyfan vad jag har saker överallt jag förstår inte hur det kan bli så stökigt? Sak samma. Igår Va det ju finalen i eurovision songcontest och det firades hemma in my cribb med mina bäästa underbaraste vänner! Tugce, Linnea, Mutti, Herve, Salam och Sadam. Godis chips frukt läsk och deras jävla inport vodka. I tre timmar satt vi spikade framför tv:n och som vi alla redan visste vann sverige! Så nästa år är det Eurovision i sverige kan ni fatta hur ballt är inte det liksom? Så spik nästa år har ska vi ta in på hotelll och kolla på det. Vet ju inte riktigt om det är i stockholm eller gbg men det spelar ingen roll för oss liksom. Kvälle slutade vid ett tiden då alla skulle till tågen och till Aya. Grym kväll med andra ord tack alla! Planerna för idag? Jo ska städa ju prio ett liksom. Sen drar jag mig ner till cetnrum där marknaden är i full fart. Ska kolla på lite ringar som jag såg igår skit snygga! Sen hem fixa mig och massa sånt. Det blir middag ute med familjen och farmor, det är ju morsdag så måste passa på. Ska bjuda min mamma på käk fan vad jag är snäll liksom! Sen åker jag hem till Linnea där det väntas en skräck films kväll med bästa igen! Sover där oxå så det blir skit mysigt ju! Men nu måste jag fixa vidare i rummet puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback