VAD SKA MAN SÄGA? ALL IN VA DET !!

Som alltid när jag sitter vid datorn så ligger jag i sängen och det gör jag nu med. Uppdateringen har varit sämst men jag har mina skäl. Sak samma igår fredag betydde att bästavän hade bjudit mig och mina favorit tjejer på fest. Jag och Tessie började kriga riktigt tidigt redan vid ett då vi skulle handla dricka och en klänning. Men tror ni han som skulle fixa till henne kom i tid? Nej han kom tre timmar senare typ åh dö! Stressade som vi var drog vi snabbt hem till ösmo igen, snabbt in i duschen och fixa allting. Då sms:et kommer från Emil att det är lite knas åh fkb! Medan dom andra tjejerna började rulla in huset glada som fan så berättar jag att det kanske inte blir ngt men räddaren i nöden Emil messar och säger att det bara är att komma yeah! Musiken på max och biran i händerna börjar vi kvällen hos mig med spel och fixning. Mamma och pappa va ju nt hemma så det va bara köra liksom. Vid åtta tiden gick vi brudar från mig, alla med långklänningar och jätte fina. Fyfan va snygga vi va helt ärligt! Kommer till g-viken där Adam och bästis möter oss. Sen in på festen. Villan va grym stor och as ball. Jag skulle kunna bo i deras badrum där va det som ett palats hah. Stelt som fasiken i början men sen spåra det totalt hahahah! Jag ska säga exakt vad som hände på festen och det gör jag aldrig! Alla fick mängder med alkohol i kroppen och vi väljer att leka sanning eller konka. Ngt som i börjar va en puss på munnen som sen ledde till att man låg och grovstrula i ett hörn av soffan hahah. Det spåra totalt och jag kommer skämmas så mkt på måndag i skolan. Ja asså nä jag kan inte berätta mer hahaha döda mig! Senare vid två tiden blire lite knas lite tårar och känslor men det löser sig nog jag vet inte riktigt jag va liksom lite upptagen men vi avslutade festen då. Eller nja nte riktigt men Sandra Pilen Emil och Adam taggade. Så kvar var däckade Linus & Tobbe, Albin jag Tugce Adam stor. Senare kom Herve oxå och vi spelade kort hela morgonen. Jag krossade på finns i sjön wei! Sen drog herve och tulle in i rummet och ja vet inte vad domg jorde. Albin satte på en film i hans rum som sög rent ut sagt! värsta filmen jag sätt haha! Men jag hade det bra i allafall!! Sov nog kanske max tre timmar men det va så värt det. Så tack tack alla som gjorde kvällen bäst! Emil Sandra Pilen Tessie Albin Tobbe Adam1 Adam2 Linus ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback