TREDJE A-LAGSMATCHEN FÖR MIG ÅH HAPPYFACE!


Bilden kanske inte är världens bästa men jag är helt slut efter träningen. Den gick inte alls så bra för mig osm jag hade hoppats på men det är bara att bita ihop liksom. Hade inte alls bra fotfokus men det är ngt jag får lära mig så det är inte världens största grej. Men som rubriken lyder är jag super duper glad för tredje a-lagsmatchen är på g på söndag nu mot svårslagna södersnäckorna och jag ska få stå YES! Hoppas det fortsätter såhär nu! HAr sätt på tv att en tjej hon har vart förste målvakt ( a-lag) i fem hela år! Haha oj ja det skulle verkligen vara nått! Ett mål kanske vad vet jag. Men nu måste jag fakstiskt duscha och måla naglarna puss

Kommentarer
Postat av: felicia - fotokobran

sv; typ skövde, sj? :)

2012-05-04 @ 16:40:34
URL: http://fotokobran.se
Postat av: felicia - fotokobran

och jag tar ett pris som man kommer överrens om! :)

2012-05-04 @ 16:40:49
URL: http://fotokobran.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback