SOFT KVÄLL MED MIN VACKRA!

Igår drog jag ju till västerhaninge med tugce för att mysa. Yasse kunde inte följa med så det blev baravi två vilket va lika bra. Vi snackade jätte mycket genom resan på tåget as grymt. Kom till vh sen sola vi. tog en halv timme o solariet men redan vid tjugo minuter höll jag på att dö av värme haha. Efter så spegla vi oss ett bra tag fan va färg vi fått. Tur att jag inte blev röd som ett äpple haha. Sen drig vi till hemköp köpte lite gott sen softa vi vid tåget. Pratade skrattade ja oj vilket härlig kväll faktiskt. Sen träffa vi på Elin och Krille hahah dör. Åkte med Elin till segersäng då dissa hon oss. I ösmo sen langa tugce bästa kommentaren. Hon trodde hon hade glömt hennes headsett i solgrejen men sen hitta hon den jag ba vad skulle du göra om d glömt den? Hon ba: ringa shaki (en kille vi träffa på fest) och be honom hämta. Sen kanske han skulle bli min pojkvän hahahaha OMg lite jag doog! hahaha ni skrattar säkert inte ett dugg men när hon sa det hahah heregud! bästa tjejen! Sen gick jag av och då kom pappa som hämtade mig bäste bror! Så avslutade jag min måndag på bästa sättet!
Inte ens brun HEH


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback