SOFT ATT VARA LEDIG!

Som rubrken lyder så är jag ledig idag igen. Ingen praktik ingen skola skönt! Har vart på min praktik typ tre gånger heh bra där. Men det är inte mitt fel så bryr mig inte så jätte mycket direkt. Men ska jag var helt ärlig saknar jag mina kläasskompisar en skvätt! Men åt andra sidan ingen tackar nog nej till att softa hemma i stället för i skolan. Solen skiner och klockan är inte ens tio och det är 16 grader hos mig skönt! Ska nog chilla lite på balkongen ett tag och bara drömma mig bort. Till ett ställe där allt är perfekt, stället där allt är som förr liksom. Ska även till stallet senare i eftermiddag med Nathalie. Hon slutar ju så jävla sent så blir kanske inte förns fyra fem tiden liksom. Men nu ska jag käka litegran sen blir det sola heh puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback