RICKHARD HAHAHAHHAHAHAH

Godmorgon, ligger i sängen och lyssnar på norlie & kkv bästa. Förövrigt har jag värsta huvudverken men jag har mig själv att skylla. Mitt löfte att vara nykter ja det försvann jävligt snabbt men vi lever bara en gång. Kvällen spenderades ju hon Melina men bra folk! Nya ansikten och några bekanta. Lvällen starta halvt segt men sen blev det bara bättre och bättre till slut bäst! Rickhard kom och han gjorde kvällen haha dör! Vi ville supa honom under bordet med massa fusk och buss körande. Men lite lame som han är så lyckades vi bara halft. Jag tror jag aldrig skrattat så här mycket på en fest helt ärligt! Jag fick ont i magen. Jag kommer slänga upp massa bilder i ett annat inlägg senare. Vad ska man säga: Karate Rickhard bussen ja det va kvällen haha! ♥


Kommentarer
Postat av: Samantha

INGE ALKOHOL VAR DET JU!!

2012-05-13 @ 23:04:08
URL: http://taatta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback