PH & DERBY!

Ännu en helg som snart glider mot sitt slut och jag svslutar den jävligt bra. Dagen har jag spenderat tillsammans med Tess. Startade på pizzahouse där vi käkade kebabsallad/tallrick. Fysatan vad det va gott men inte lite jag mådde illa efter. Man mår alltid illa efter ph det är det värsta men det är förjävla gott! Vi käkade jävligt snabbt för att hinna tbx till ösmo där ösmos p95 tog emot nynäs. Matchen va väl som alla derbyn är i fotboll oavsett lag så händer det nt så jätte mycket och matchen slutade 0-0. Dom spelade rätt lika men dommaren va ju helt från en annan planet han dömde som ja en åsna typ. Efter matchen stannade vi kvar med Mirlinda och npn annan nynäs brud. Haha dom frsöker värva oss till Nynäs kommer dom lyckas? Det är en annan femma i ett annat kapitel. Knatade hem och somna på dirren mådde inte alls bra. Men nu är jag vaken och måste börja pluugga för imorrn är det två prov som står på spel!



Kommentarer
Postat av: Jennie Börs - Newforestponnyer

sv: Tack! Nej tyvärr, hur mycket jag än vill räcker tiden inte till. :(

2012-05-13 @ 21:17:42
URL: http://newforestponnyer.blogg.se/
Postat av: felicia - fotokobran

hoppas du hade en grym söndag!

och en underbar måndag!

2012-05-14 @ 19:59:03
URL: http://fotokobran.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback