KÄNNS INTE RÄTT.

Hej på er. 
Sitter i rummet med ljus tända och lyssnar på musik. Vaknade imorse hade ont i magen känndes liksom skummt. Hela dagen har vart konstig men praktiken va riktig rolig. Gjorde massa saker och lärt mig massor fast kanske inte om mat utan om annat haha men det r en annan femma. Kom hem ringde tessie på engång. Det är tjejen som känner som mig. Vi är ett nu och det är jag glad för. Pratade lite fotboll och annat. vi båda valde att inte träna idag inte för att vi inte orkar utan för att tess är skit sjuk och jag har så ont i benen/knät. Vet inte riktigt vad jag gjort men det känns inte bra. Det gör ont när jag går jag ser ut som jag skitit på mig helt ärligt. Även så spelar jag nt match i helgen heller. På fredag så åker jag till stan med mina klassmates och vet inte när jag kommer hem så vill inte stressa liksom. Och på lördag ska jag bort. Jag vet att folk i laget läser bloggen eller att det kommer gå ut. Men jag känner att jag vill ta en paus från fotbollen nu. Efter förlusten i helgen känner jag mig värdelös jag vet shit det är en match men mitt självförtroende försvann på samma veva. Även har jag så mycket i skolan som måste göras och kan inte välja idrotten före nu. Sen nu 17 bast mitt typ sista år på ponny jag vill satsa allt på Falcon. Jag kommer spela men inte denna vecka jag behöver någon att prata med. Om fotbollen om nån som vet hur det är men vem är den rätta? Vill så gärna ta upp de med Roggan och dom men då vet jag att jag kmr börja böla sån är jag. Åh ångesten kmr tbx. Men åt andra sdan vill jag inte svika laget dom behöver mig och framförallt behöver jag dom! Åh livet är inte alltid lätt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback