I VÄNTAN PÅ TÅGET! - 100% ÄRLIGHET!

SEX/KÄRLEK

1. Är du singel nu? Ja, det är jag!
2. Föredrar du långa förhållanden istället för korta? Har aldrig haft ett seriöst förhållande, men om jag skulle ha. Ett långt.
4. Har du / haft en kk? Nja.
5. Har du haft oskyddat sex någon gång? Ja
6. Har du dumpad någon och sedan ångrat dig? Nej jag är en säker tjej!.
7. Har du någon gång varit riktigt svartsjuk? Ja tyvärr, och det höll i dig ver et år.
8. Har du hållt på med någon för att göra någon annan svartsjuk? Nej är inte fitta!
9. Haft sex på fyllan? Ja det har jag.
10. Sagt "jag älskar dig" till någon och verkligen menat det? Självklart!
11. Somnat gråtande pga kärleken? Ett fåtal gånger.
12. Blivit sviken? Yepp
13. Varit på en blind date? Nix men det kommer om någon vecka!
14. Haft sex med över 10 personer? Absolut inte!

SISTA SOM
1. Du fick en puss av? Albin
2. Du fick en kyss av? Albin.
3. Du delade ett riktigt skratt med? Allalirare från igår!
4. Du höll i handen? Hahah jag va onykter! Albin
5. Skickade ett sms till dig? Kabir
6. Ringde dig? tugce
7. Du sov med? Albin




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback