FREDAG - SKOLA.

Sista skoldagen för denna vecka är över! Jag som knappt träffat mina klasskompisar men nu blir det ändring på det. Fredagen började med hygien. Det va väl inte väsra roliga lektionen det va så jävla segt! Men jag och Elin roade oss med mobil kameran och söta gubbar i boken heh. Efter var det idrott som gällde ute för en gångs skull jaaa! Vi började med brännboll, jag som är vinnar skalle dör ju typ på idrottslektionerna för man är ju så jävla taggad! Det va jävligt jämt men mitt lag som hette lag rulltårta vann hah ohyeah! Sen blev det fotboll och då ville alla gå av men efter lite gnäll va alla med bästaa! Jag börjar med att göra hattrick tre mål vill säga sen gjorde Evenlina likadant wy alla va jätte ducktiga Elin körde utan skor och dödade Simon på planen haha bästa! Vi vann den matchen med och jag gick från idrottslektionen med ett feeeeett leende! Sen va det svenska som gällde. Och det va nog världens ftråkigaste lektion. Vi hade två lärar praktikander som är mentalt efterblivna och det va skit tråkigt. Så gick där ifrån och mötte Emmanuel en stund härligt! Kom tbx och det va lika tråkigt. Tror inte ens dom märkte att jag var borta haha. Sen hade vi religion vilket va lite bättre! Men Skolan rullade på och nu är den över wei helg!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback