FÖRSTA SKOLDAGEN DENNA VECKA CHECK!

tjenis, ligger i sängen nu & lyssnar på lite lugnt musik. Rätt skönt att bara slappna av ett tag såhär innan fotbolls träningen drar igång. Det va ju första dagen i dag för mig i skolan efter att vart lång ledigt och skoja inte om att det var ruskigt skönt att vara tbx till skolan igen. Tro det eller ej så va det roligt att träffa alla igen. Hade bara slapp lektioner idag. Satt och snackade igenom sudenten med några tjejer från klassen haha vilka planer vi har. Kryssning i stället för skiva och sånt. Som fanny sa hur ska man ha råd med allting liksom. Hoppas bara att alla vill göra samma sak nu! Dock är det ett år kvar men man kan ju alltid sikta dramåt haha. Hade även matte test idag. Hoppas det gick bra det kändes helt okej faktiskt, men ångrar så groft att jag inte pluggar mer till mina prov. Kanske drf jag blir underkänd? Nä nu ska jag softa vidare puss


Sandras Elin och mitt mästerverk idag! Så här tror vi magaluf ser ut..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback