EFTER ETT 12 TIMMARS JOBBPASS ÄR MAN LITE DÖD.

Jobb igår i flen som vanligt, jobbade med Merve, Mahmud, Maria, Alma & Beatrice. Det gick bra för min del i allafall även för dom andra men lite problem hade vi med dom nya men så var säkert vi oxå i början. Vi hade typ 87 gäster tror jag att det var så lite stressigt men super roligt. Lite skilnad mot skolan i allafall! Vid halv tio tiden hade vi en liten pause, käkade tårta med varann och skrattade. Saknat det litegran om jag ska va ärlig. Så passade oxå på att trycka upp en tårta i Almas ansikte hehe. Sen fucka alla ur med tårtan så det blev kladd överallt. Var hemma runt ett tiden sen slocknade jag på dirren i sägen. Nu väntas bara lönen. Ska jobba lite i Juni oxå, vet inte så mkt förutom att chefen sagt till mig att hag och två från österiket ska stå i baren så måste jobba på min engelska nu haha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback