DET NÄRMAR SIG SLUTET NU.

Hemma nu efter en väldigt konstig skoldag. Började med att jag mötte upp Alma och Elin på tåget. Jag, Alma och en annan tjej Bella skulle ha våran absoluta sista matte lektion idag. Men bella kom inte så vi stog där ensama med läraren. Vi var ju inte säkra på att vi skulle få G för proven har gått knackigt för både oss men när hon sa att hon sätter G på oss blev vi nog båda varma i kroppen. Så vi har väntat på denna dag! Sen hade vi drama, sista lektionen. Vi fick reda på våra betyg och kan ni gissa? Jo MVG! Kunde dagenbli bättre eller? Lycklig som det drog vi hela klassen och åt med varann härligt. Efter va det religion där jag fick ett G i betyg. Vi kunde skriva mera om vi ville ha VG men känner att det tänker jag inte lägga ner tid på never. Svenskan där gjorde jag inte ett skit. Helt värdelöst. Man märker att det börjar dra ihop sig nu alla är så stressade. Men aja tar dagen som den kommer. Jag kommer säga som jag sa förra året när vi får betygen i händerna, jag ska plugga mer nästa år. Jajaj det får vi se då. Efter skolan så blev det raka vägen hem. Kort dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback