DERBY HEMMA PÅ ÖSMO IP!

Hej snyggingar!
Ligger i sängen nu och mår blä! Vaknade imorse med smärta i hela kroppen och en svullen hals, kallsvettades som bara den undrar vad som är felet. Tog mig i allafall till skolan då vi bara va fyra i serveringen. Det gick br amen värken gjorde bara mer och mer ont men bara bita ihop liksom. Dagen gick bra jobbade med Jenny och fick ihop trettio spänn var i drick kalas bra! Sen kom farsan och det var dax för uv-samtal. Inte så mycket att säga mer är kalas bra betyg! Fan vad jag har skärpt mig. Sen åkte vi hem tog en powernap ett tag med musik i öronen så sjukt skönt! Knatade till älskade IP där jag mötte Elin Bella och Lisa. Sattoch planerade om hur vi skulle starta vårt korpen lag. Herregud vad vi dog av skratt. Sen kom pillan en stund och det blev ännu roligare! Tänk alla vi gamla spelare gör come back hah bästa! Matchen slutade i allafall med förlust för Ösmo. 0-3 blev ställningen. En rätt tråkig match o jag ska va ärlig, inte passnings spel eller nånting bara bollar som flög hej vilt för båda lagen. Men Nynäs va väl snäppet bättre och säkrade 3 poäng. Frida från oss spelade hon va grym! Skit snabbt och bra alla snackade om henne på läktaren. Sen Minna! Hon hade 23 på ryggen och det bar hon upp riktigt snyggt! Krigare hon är! Efter matchen drog vi brudar plus Gustav ett varv runt ösmo. Snacade rätt mycket om allt som hänt och jag bara skrattar! Idag insåg jag nog vilka skön lirare dom där är! Nu är jag i allafall hemma ska hoppa in i duschen sen sova mår sämst! godnatt puss

Världens bästa människor!
- Ösmo GIF! ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

aa det tycker jag verkligen :)

brukar du gymma på helgen?

2012-05-23 @ 18:46:35
URL: http://duggin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback