BRA SKOLDAG!

Hello!
Har precis käkat middag som belv en halv sallad. Har inte så jätte stor lust att käka varför vet jag inte riktigt. Inte hungrig kanske? Skolan ida va helt okej bra. Nä den va bra! Kom till skolan till 09_25 men då börjar vi inte förens typ 10:00 så jag och Jenny satt på en stol medan ettorna hade genomgång wie roligt. Sen började serveringen och ettorna va jätte jobbiga, nja kanske inte alla men väldigt många. Sega och fjantade sig herregud! Men jag gick med Martyna och Rasmus. Dom klrade sig as bra så det va inga problem alls. Hjälpte till litegran men visa saer annars helt själva. Haha tillochmed en av ettorna sa att jag va ful! Haha dööööööö! Sen sa min lärare att jag va lik Voldemort elr vad han heter schysst.. 
Hade inte så jätte mycket att göra så träffade E på mina egna små raster. Satt och sanckade och tagade mitt namn pluss ett hjärta på hans han super söt ju haha! Sen efter serveringen så gick jag och träffade honom. Stog och pratade en stund men sen belv det bara jätte konstigt. Ja asså det kom en brud som hoppade på honom ocg ga honom en puss/kyss på munnen såg det ut att vara? en hon ba gud vad jag saknat sig bebis och ja massa? Kände mig helt aa nä vet inte vad. Så drog där ifrån och pratade med Lowa. Den enda som jag kan vända mig till när det gäller killlar haha! Det va bara jätte konstigt jag kan ju ha missuppfattat allt helt eller gud jag tappar orden typ! Nu vill jag bara ha mina tjejer och min bästis tbx i skolan. Men som sagt dumt att hänga läpp innan jag vet exakt. Jag åter tiden få se.

Uttråkad tjej i serverings kläder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback