BÄSTASTE ♥


Jag vet inte riktigt om alla vet men för er som inte vet så spelade jag ju faktiskt trumbon en gång i tiden. Eller jag slutae i nion och började i tvåan tror jag det var. Så har splat ett bra jävla tag. Hur mobbat det än låter så saknar jag det så sjukt mycket! alla mina vänner alla minnen tillsammans, det kmr ingen kunna göra bättre än framförallt Manne Jennifer Ellinor. Så dom hade spelning några minuter från mig så varför inte komma och kolla? Ngt jag inte ångrar att jag gjorde. Det va så roligt att träffa alla och framför allt höra hur dom utvecklats! Jag har en video som kommer upp med dom andra filmerna. Så nu i lurarna lyssnar jag på Ta mig till havet. Ja den låten spelades i kväll och sjöngs av en tjej. För tre år sen tor jag det var så sjöngs den av Mig Elli och Jenn. Absolut bästa tiderna! super glas tjej här nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback