VINST HÄRLIGT!!

Godkväll eller nått liknande. 
Ligger nu i sängen och kollar på 2012 för första gången och det är lite små läskigt om jag ska vara ärlig!
annars så har jag iidag förutom att vart på PH vart på IP. Hade cafeterian idag när laget spelade match mot Telje. En vinst på 3-1 vilket ger as bra självförtroende även fr mig som bara kollade matchen. Åh nu vill jag komma igång med fotbollen så jag oåxå kan få visa att jag är bra för att spela i A-laget. Matchen va jämt i början eller telje hade det men vi kom ifatt och det va riktigt braspelat från ösmo. Efter matchen blev det möte på övervningen om framtiden men även om träningslägret som snart spelas. Är taggad på det och hoppas att det kommer gå bra så inte foten sviker mig!! Men nä nu måste jag duscha och städa rummet innn jag hoppar i säng puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback