TV-SPEL GLASS HAMBURGARE

Ja så kan man väl beskriva min kväll igår. Meningen va att jag skulle på fest i VH men det sket sig en halv timme innan vi skulle sätta oss på tåget så Simon räddade min kväll genom att bjuda med oss till vendelsö så chillade där och hade det trevligt. Eller jag spelade tv spel och han som bodde där sa att jag va grym så hoppas han menart! Vi kanske va däri lite mer än en timme. Sen åkte jag och tess till VH där vi såg typ en misshandel. Sen åkte vi tbx till ösmo då vi skulle till sorunda där grabbarna var men vi orkade inte riktigt så vi satte oss i en busskur och va emo ett tag. Ja kvällen va inte alls som jag trott men bättre att virra omkring än att sitta hemma frmför datorn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback