SOV GOTT DET KOMMER JAG GÖRA.

Sådär ja nu har jag nog gjort mitt för idag, tänker inte dra till skolan imorrn heller för måste fixa min antibiotika kan inte skjuta fram på det längre. Tänkte egentligen dra för har ju Matte men det är värt att skippa det har ju redan gjort läxan och allt sånt där. Även svenskan och allt är hemma brevid mig så kan plugga det imorrn i stället. Så messade Fanny i min klass för att hon ska säga till vår läkare att jag inte kommer för jag skulle tydligen få IG om jag skulle missa en till lektion så i hope fanny says haha bra svengelska. Annars då? jora jag är över trött men jätte glad. Jag har insätt massa denna dag. Att jag rider på världens finaste ponny och är lyckligt lottad som har Natha som vän för hon har samma humor och är som mig. Även att träffa yasse va uppfriskande för då förstog jag hur mkt mina riktigt vänner betyder för mig och vad jag skulle va utan dom. Även att jag har gryma päron som låer mig åka till magaluf med mina balla tjejer plus att jag har en cool klass eller ja klasskompisar och att trean kommer bli ett hell med jeppe som lärare heheheh. Nä nu låter jag helt hög men har kollat igenom massa bilder från hr10 som jag tagit med kameran som jag hade med mig under ettan i köket hmm? fjorre varning va? haha nä men ballklass och har tänkt på det att vi är fan en hästklass. Ja nu svamlar jag bara massa men måste få göra det nångång under min tid här på bloggen. Ja åter till hästandet. Vi är en hel drös med tjejer som rider kanske har någpn kille ngn doldtalang och kanske rider men det finns väl bara en som har en hest i klassen wää vill oxå ha en polle nä nu gåre över styr måste sova puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback