PONNYAKUTEN NEXT!

Ensam hemma fortfarande och orkar verkligen inte gå upp ur min sköna soffa för att tända lampan. HAr blivit så jävla lat och trött sen jag slutat träna nått som sabbar mitt matschema riktigt ordentligt för käkar jävligt mkt kosttillskott och det är ju bara jätte ondigt för kroppen nu när jag knappt ufter ett finger. Men från och medd måndag nästa vecka ska jag börja träna igen, dock blir det ju inte hårt pass och inga ben utan bara överkropp men det är ju bättre än inget. Aja åter till softandet så ligger jag i soffan med massor med täcken runt omkring mig för jag ligge och kollar på ponnyakuten, ngt jag slutat följt för det sög verkligen skit iår men jag har verkligen ingenting att göra så det gick bli två avsnitt av det. Dom tränade för roffe nått jag blev hur avis på som helst! vem fan vill inte träna för honom liksom åh! Nä nu måste jag plugga matte puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback