NYNÄSHAMN

Godmorgon på er, eller ja dom flesta sitter nog i skolan nu men önskar dom vore ute i solen. Själv sitter jag på tåget från Nynäshamn då jag vart hos käftis och kollat mina visdoms tänder vilket inte såg så jätte bra ut dom växer helt fel så ska tbx om en månad igen då ska dom ha en plan haha det låter fett mobbat jag vet. Är i skolan om kanske en timme typ sen är det återigen kök led ettorna men är i luckan så slipper va med jobbiga människor haha, men Aja bättre än att sitta vid skolbänken och loda. Efter skolan ska jag till älskade gymmet där jag inte vart på väldigt länge för tycker det vart lite pinsamt att va där med kryckor men nu har jag inte dom så vidare jag inte ska anstränga foten genom att gå långt eller så. Men ska eller kan ju fortfarande inte springa och göra vissa steg med foten så kommer bara bli mage och armar idag. Nä nu ska jag lyssna vidare på musik puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback