LYCKLIG TJEJ!

Äntligen! Jag kan gå en halvt steg! haha ojoj tänker ni men vet ni hur glad jag är eller?! jag är inte längre CP!!!! Dock så ramlade jag när jag försökte stöjda men det är en annan femma. Håller på att städa rummet oxå ngt jag velat göra väldigt länge men inte kunnat. Nu återstår det bara några veckor till så kan jag springa! Och framför allt spela fotboll, rida och det jag saknar allra mest träna på gym! Jag har verkligen tjockat galet denna helg varenda dag fredag lördag och söndag vilket inte alls är bra men jag tyckte så synd om mig men nu har jag bara ångest! Men aja kan ju inte leva utan att unna mig ibland. Nä nu ska jag slänga allt i tvätten eftersom jag gick och la mig i mina svettga fotbolls kläder i sängen direkt efter sjukhuset wää men vad ska man göra haha puss

Wä för stökigt rum!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback