KORT DAG, SKÖNT!

Ligger i soffan just nu och lyssnar lite på musik & bara chillar galettan! Skoldagen idag va super skön, började dagen med extra matte nått som börjar bli lite allvarligt för mig då jag vart borta "hela" tre gånger och är jag borta igen får jag IG i kursen hmm ngt jag tycker är dåligt för klarar man proven så vad spelar det för roll? det finns ju dom som itne ens lämnar in i tid aja skit samma. Efter det hade vi drama nått jag verkligen älskar men tyvärr så hade vi bara det i 45 minuter för Erik vår lärare skulle på möte. Men lektionen var i alalfall skit rolig som vanligt dårå. Sen vare lunch och kräsen som jag va så ville jag inte ha så käkade bara grönsaker och vatten åh så gott! sen hade vi värsta glappet tills vi skulle börja Religionen. Aja vi började lite tidigare genom att kolla på film om ni vet Kony2012. En film som är skrämmande och djup men jag tror det ligger nått annat bakom den vad det vet jag inte. Aja blev rätt mycket snack om det men jag höll mig ur bilden, rätta sagt så va jag inne i min telefon där jag kollade på deras hemsida. Man kan köpa massa kläder och skit där hah. Efter den lektionen slutade vi för svenskan var inställt nått som var riktigt skönt! Ja dax att runda av nu puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback