KANSKE ÄR DET TUR ATT JAG FALLER SÅ DJUPT

" Jag har nått botten nu jag saknar livsgläde jag saknar pasion för idrott. Jag saknar att ha en hel familj jag saknar mina vänner. Jag vill börja om från början nu med två föräldrar som är sams som inte bråkar, men en familj som gör någonting tillsammans inte sitter framför tv:n eller datorn hela kvällarna. Jag vill ha mina vänner jag kunde berätta allt för mina tjejer/killar som krossade allt och alla! Sluta waina nu mikkis folk har det värre men jag kan inte sluta fälla tårar. Jag gråter varje dag så nu vet ni hur svag jag är. Jag är inte det stenballa bruden som alltid ler i skolan som aldrig prata rom beskymmer. Ingen känner mig ingen vet mina hemigheter mina mörka sidor från min barndom. Snälla herre där uppe kan du hjälpa mig nu? Göra så jag kan bli lika kär som jag var på högstadiet, älskade livet till 100, hade två föräldrar som älskade varandra. Jag lovar om du hjälper mig nu så kommer jag ändra på mig. Inte vara elak för att klanka ner på någon annan som jag är nu. Jag vill färändras jag vill vara en annan peroson när jag kliver utan för min dörr till lägenheten. Inte ha ångest att behöva komma hem. Sluta vara på gymmet så sent för att slippa komma hem. Jag flyr från verkligheten jag måste vakna nu snälla väck mig ur denna mardrömm kan du?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback