I'M FOREVER ALONE

Ligger fortfarande kvar i sängen det enda jag har gjort idag är gått upp och kissat om ni ville veta även så ringde Tugce mig. Vi snackade massor om saker som hänt och hur tråkig det är att bo här! Hon var i allafall på väg in till stan så hon kude inte hitta på ngt och Alma ska va med linnea så nu är jag helt alone. Sandra är typ med marcus och pilen är och firar henens pappa. Nippan är cp och melina är med hennes kille. Så nu har jag bestämt mig för att lägga ut en annons på match.com fr att hitta min kärlek. Nejdå men aa kanske vore nått? hmm..
Nu ska jag tamefan röra på mig och käka nått har inte gjort den idag hehe cp onödigt inlägg puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback