HEJ JAG ÄR SJUK

Tjena hallå hej!
Har vart vaken nu ett par timmar med andra ord ingen skola för min del i stället vakna jag upp men värdens halsvärk så kollade mig i spegeln gapade och insåg tjena jag har fått HALSFLUSSSSS! Så drog på mig kläder på en gång och fixade till mig sen hoppa jag på moppen för en tripp till vårdcentralen. Dock hade dom ingen tid till mig idag så ska ringa imorrn. Varför ska detta hända mig blää! Jag som aldrig haft hallsfluss! Aja någon gång måste vara den första så bara bita ihop. Jag har ju så fruktansvärt ont i halsen så jag knarkar halstabletter plus käkar bara rinnande så ni kan nog fatta hur trött och sseg jag är nu. Men det ska inte hindra mig från dagens planer. Men nu ska jag vila litegran är super trött puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tjocka fula mikkis. <3

2012-03-24 @ 15:01:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback