HATAR DETTA SKIT!

Ligger i soffan nu helt ensam medan pappa slockna i sängen likaså mamma. Pappa skulle bara vila för ätt sen göra middag men det gick ju bra? Nää Aja första dagen med kyrkorna idag Fyfan säger jag bara, vill bara gråta jag kan inte görs nått utan att det ska göra ont försökte stödja litegran idag men började bara gråta. ja jag kanske låter som en lipsill men jag vill ut, ut till vännerna kunna dansa loss på fester går det? Nej! Jag har aldrig haft så här ont det är hur jobbigt som helst får blåsor i händerna efter kryckorna och kramp i benen när jag går långt. Hur fan ska jag kunna ta mig till skolan och framförallt va i köket åh ångest. Nä nu ska jag kolla på tv och tjocka choklad godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback