HAR ALDRIG HAFT SÅ HÄR ONT I HELA MITT LIV!

Ja ni vart ska man börja? Träning igår och det kändes lite så där när jag började. Vet inte vad det var men sen rullade allt på och övningen gick as bra för mig. Känder hur stark jag börjar bli i mina skott yes! Sen körde vi lite övningar så jag och Lollo kunde visa våra skills. Det gick väl sådär för laget vi va inte riktigt med och vi fick skäll, men vi skärpte oss riktigt ordentligt då kom tabben. Marcus springer emot mig med bollen så jag springer ut men han fintar av mig så jag försöker ta mig åt sidan men fastnar med foten så den viks och det knakar till och sen jag över. Shit vad ont det gjorde. Fattade ingenting först och försökte resa mig upp men ramla ner igen så kröp till sidan så brast det och jag börja as böla! det gjorde så jväla ont jag visste inte riktigt vart jag skulle ta vägen. Mina tränare kom springande och kollar och lindar om. Sen kom pappa och vi åkte hem men det gjorde bara mer och mer ont så vi åkte in till sjukhuset där jag fick ligga på en cp säng och sen körde dom iväg mig till rönken och massasånt. Inget va av som tur var men ledbandet är ut töjt och det ser inte alls bra ut. Så nu får jag inte stödja på foten vilket jag inte helelr kan så fick emd mig ett par kryckor som jag ska hoppa runt på i några dagar tills jag kan gå liksom. Så det kommer blu hur jobbigt som helt att ta sig till skolan och framför allt i skolan nu när dom ska bygga om jävla hormänniskor som väljer att bygga om nu i stället för att vänta tills sommarlovet.. 
Aja nu ska jag hoppa till köket puss

Kommentarer
Postat av: evi

AJJ, får ont bara av att titta på bilderna ): stacakre mikkis! krya <3

2012-03-02 @ 14:23:51
URL: http://evln.devote.se
Postat av: eric KILLBLOGG!

haha jaa jag suger på det! :(

okej vilken tur iaf, fast ska man ramla me moppen så ska man faktiskt göra det på riktigt! ;)



aj stackare! :(

jag töjde oxå ut mitt ledband förut haha, de är fett skönt ju ;)

2012-03-02 @ 18:45:50
URL: http://ericstylee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback