FRISK FÖRKLARAD!

weeei! Jag låter säkert som ett psyke nu men va nere på vårdis och va säker på att jag skulle få recept på antibiotika för så lät det igår när jag va där men se så fel man kan ha! Vi tog prover och dom va säkra på att det var halsfluss för jag va jätte svullen och mina prickar ska vi inte prata om! Men fick sitta där och vänta i kanske 7 min på att dom skulle se proverna. Jag hade inge halsfluss och fickk diagnosen bara sjuk hahah åh vad fel detta låter men jag är fett glad. Hade inte sätt fram emot att jag skulle käka piller i 10 dagar. Så nu ska jag äntligen börja äta ordentligt och framför allt träna! Jag längtar så sjukt jävla mycket.

Bjussar på två bilder,  hur glad jag vart när jag såg
termostaten och ringde pappa samtidigt wei

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback