FREDAG - SKOLA.

Inlägget som aldrig publicerades!

Sådär ja nu har jag kommit hem från skolan och fyfan vilket fint väder det är!! Härligt och jävligt varmt så hoppas på att det fortsätter såhär nu. Men skolan då? Jora det var som valigt fast lite roligare liksom. Idrotten va as rolig och jag fick värsta föaschbacks från när jag gick på tallis åh bästa! Sen va dagen rätt onödig på religionen kollade vi på film men jag satt och spelade med resten av klassen sen så svenskan kunde jag nte riktigt koncentrera mig så nu måste jag skärpa mej rätt mkt!! Men efter skolan kom i allafall Elins dadi och hämtade oss så släppte han oss i VH schysst som fan! Sen åkte jag och Sandra hemmåt till ösmo. Kom hem och skulle egentligen ut och springa men det blev inge av för drog till Nynäshamn i stället och fixade foto till fotbolls legg. Ja det va min dag! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback