FRÄÄN KVÄLL UTE PÅ YXLÖ

Godmorgon eller ska jag säga godeftermiddag? aja sam shit. Igår hahah ja vart sla man börja egentligen. Jag skulle på fest med tess men det verkade aldrig hända nånting så jag satt hemma va redo för melidifesrivalen då samatha ringer mig och säger att jag har trettio minuter på ming att duscha och sminka mig + ta sig ner till tåget då Lucad kommer och hämtar oss. Så jag sprang in i duschen fixade mig så jävla snabbt och shit har aldrig vart så snabb. Men ja va glad över att slippa ssitta hemma. Hann ner till tåget och träffade Sam plus Lina & Johanna. Sen kom Lucas och Melek och hämtade oss så åkte vi vidare till yxlö. Kom hem till Lucas och jääävlar va mitt första ord fyfan va snyggt det var! Jag dog har aldrig vart i nått finare hem! D'r hemma var i allafall Foppa & Ove redan tankade som aldrig förr. Vi började med lisa öl spel och herregud Sam slocknade nästan på engång! Alla fuckade ur och det va så jävla härligt. Sen kom Lisa Tess & Irre. Kvällen va toppen alla va tankade och vi satt uppe i deras badrum med bubbel pool hah samantha hoppade i på engång haha jag dooog av garv. Sen gick det lite överstyr för mig ja hmm va ska man sänga jag gjorde väl ngot jag kanske inte borde hah men ha lever bara engång! Sen knatade vi ner till båt huset och chillade men jag och hehe drog på promenad i stället i mörkret vilket va lite läskigt! Sen så gick vi till båthuset där oxå Fredrik hade rullat in. Ja kvällen va toppen och satan vad jag ser fram emot flera såna här kvällar med sammafolk bäästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback