FÖRSTA DAGEN AVKLARAD!

Tjenis, 
Åh vad jobbigt det var att vara i skolan idag, foten gjorde så jävla ont och känna att man mer och mer svag i foten skrämmer mig. Kom till skolan idag nån minut innan jag började och hittade ingen som skulle vara i min grupp. Som tur var hittade min stycklärare mig virra omkring och halta runt med stora rosa uggs. Kom ut i matsalen och alla kollade men jag hade bara blocken på en stol där jag skulle sitta. Han hade redan gått egenom vad jag och min etta skulle göra. Kom in i köket där jag va på förrätterna med nån kille jag inte ens minns namnet på. Han va väl typ snäll. Jag va nog kanske inte det mot honom för jag körde rätt mycket för att visa att köket inte är nån slapp ställe liksom. Men allt gick bra gjorde itne så jätte mycket om jag ska vara ärlig. Hade så ont så alla hämtade typ allt för mig så det var ju chillpill. Dagen va över så softade med Emil Sandra ElinEwis Henrik och några treor i cafet dät vi tjockade litegran nått vi alla förtjänade hih. Åkte hem sen men i ösmo gick jag inte hem utan latade mig och tog bussen. Träffade Katja på bussen och vi babbla massa åh härligt att ses igen! Ja det avr väl min dag lite kort puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback