FINA VÄNNER!

Fredags kvällen började för mig bra, fotboll sen så vart det umgås med Pilen, Irre & Tesso. Vi åkte ner till nynäs tiggde skjus och kirrade cigg och sen så vart vi alkisar och satte oss på en bänk i nynäs och drack hah ja så börjde kvällen. Sen vid tilv tiden rullade vi hem till ösmo och allla sa hejdå liksom åh jul fredag fast? Sen hemma hos mig vid halv ett tiden blir jag och Pilen bjudna på fest på hemma plan så vi stack till gulalokalen med en dunk treapor. Först ville vi inte alls gå in det var inte vårt folk liksom och alla satt och rökte inne och shit men sen så tog vi oss i kragen och gick in och då började kvällen. Jag lovar att man blev hög på ångorna där inne hah. Vi började dricka och dricka ännu mera. Träffade massa vänner som jag gick med förut som Charlie Kevin Dennis ja härligt grabbar. Och självklart som alltid blev det bråk men inte ngt som jag va inblandad i så jag drack vidare. Vi satt och skämta snacka och ja träffa M hahah! Standard för mig! Kvällen slutade vid halv fyra då jag och mina fina killar till grannar gick hem + pil. Vi satt utan för oss och snackade genom allt tills vi sen gick hemmåt. Ja kvällen va toppen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback