ERIC 18ÅR

Ja jag har vart sämst på att uppdatera bloggen nu dom närmaste dagarna men har inte setat vid datorn något så det har inte blivit nått av men under den tiden jag inte bloggat så har jag gjort väldigt myvket roligt! Vi kan börja med Erics firande som var i måndags. Jag och Pil åkte hem till honom jag hade kirrat blommor och pressent nåt jag aldrig skulle kunna va utan på någons födelsedag! Vi fikade och skrattade och pratade massa minen åh bästa! Tiden tickade iväg och vi drog vid halv tio då Lida körde hem oss. Av mig fick han som sagt blommor och en hugoboss DEO och sen hade han tidigare fått Röda convers åh så avvis! pengar, ja och massa där till. Som jag upplevde det hade han skit roligt och hoppas att vi snart är tillsammans på våra galna äventyr igen!

Kommentarer
Postat av: eric KILLBLOGG!

haha fan va trash jag ser ut!

jag hade skit kul och det var as kul att ni kom! Vi får göra stan osäker snart igen! ;)

Tusen tack för att du är den bästa du! <3

2012-03-17 @ 23:03:15
URL: http://ericstylee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback