DET GÖR SÅ ONT NU!!!

Åh vet inte vad jag ska ta mig till nu med foten! Jag får seriöst damp upp och ner! Alla blåmärken börjar komma fram nu och det är ömt som fasiken medan jag överbelastar foten för mycket då jag onte kan ha kryckorna i köket så då går jag ju på foten vilket absolut inte är bra. Nu missar jag även match på söndag och framförallt MISSAR JAG JUNIOR DM!! Jag gråter helt ärligt det gör så jävla ont innombords att jag missar en grej som aldrig händer typ. Så nu försöker jag verkligen inte alls använda min fot för att verkligen hoppas med hela mitt hjärta att jag blir bra nått som jag vet aldrig kommer hända för det kan inte läka på tio dagar åh. Känns så jävla surt att behöva skada sig inför säsongen nu när det är 36 serie matcher, DM, Cuper, Trningsmatcher. Helvete! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback