Dag 8 - En bild på mig + 10 fakta om mig.


* Jag känner mig naken utan nagellack
* Jag älskar att träna och idrotta
* Jag har haft öga för en och samma kille i över 1år
* Jag har ingen vän som jag kan prata med allt om
* Min relation med min mamma är jätte dålig nu förtiden
* Jag gråter ganska ofta
* Jag vill bli ridande polis när jag blir stor
* Jag håller alltid allt tjafs och bråk med min fmailj för mig själv
* Jag & mina barndomsvänner skrev en låt till lilla melodifestivalen
* Jag älskar att bo i ösmo



Kommentarer
Postat av: Nasse u remember?

Du e så jävla söt mikkis<3

Finns här och du borde veta att du kan prata med mig om allt mellan himmel och jord!

Vi har fan varit homies sens 4an<3

Du och jag!

Kommer du inte ihåg att du tog min spade i sandlådan?<3

Fan jag hoppas du kommer och kollar på ridningen på onsda!

Skulle betyda jätte jätte mycket :D<3<3<3<3

Pussar och kramar / Cecilia, Yasemin

2012-03-19 @ 22:14:45
URL: http://nattstad.se/cecilia%20gustafsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback