ÄLSKADE PONNI!

Åh vad ska man börja egentligen? Kom till stallet och satt på en bänk i hela 36 minuter för att försöka fixa min säkerhetsväst som natha sedan fixade på någon minut åh vad skulle jag göra utan henne? Vi fixade allt och sen drog vi ut ohc red på ängen och skoja inte om aatt falcon va så fin! det gick jätte bra för både mig och Natha det enda som saknades var någon som tog kort. Sen skrittade vi vidare in till skogen där det finns hinder. Vi hoppade gyra gånger var på raksträckan och det gick as bra. Dom var pigga som fasiken men dom verkade ha det as roligt. Dom har ju fortfarande vinterpälsen på så skoja inte om att melissa och falcon svettades som fasiken hah åh söta! Sen tog vi en sista galopp på ängen i solen, full fart blev det och det va så jävla mysigt! Efter stallet åkte jag vidare till nästa stall och träffade min underbara vän Yasse! Har inte träffat henne på "riktigt" liksom på jätte länge och oj så duktig hon var på att rida nu. Även Vickan min barndoms bästis red så det var roligt att träffa dom igen. Lyckat dag puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback