VAD SKULLE JAG GÖRA UTAN ER?!

Igår kväll spenderades nere i Nynäshamn men först bästa Linnea & Tugce. Lallade runt liteagran och efter mycket om och men träffade vi Herve. Sen drog vi vidare till backlura där vi träffade alla andra grabbar typ, Sadam, Salle, Kabir, Mommo, Mutti, Hiowa, Sabah,Tolga ja alla va där! Fyfan dom spelade fotboll och gjorde massa sånt som man gjorde förut fyfan vilken flaschback jag fick! Spenaderade nästan hela kvällen där det va skit mysigt! Satt och prata allvar med Linnea men Kabir satt och slog mej i ryggen hela tiden eller ja han klappa mig det va fett pain! Sen kom bästa mommo åh han är så underbar skit snäll kille! Sen kom en väktare för grannarna hade ringt och klagat. Vilket inte stoppa oss vi drog till shell och fortsatte där. Då kom Linneas ex och hans kompisar oxp. Vi va en hel drös med folk det va bäst helt ärligt!! Känner att denna sommar kommer bli bäst, åker först utomlands med tjejerna sen ska jag softa med nynäsfolket och förhoppningsvis åker jag till turkiet i slutet av sommaren men dom bästa åh great!! Vid tolv tiden rullade jag och Challe till bussen vi valde att dra hem då heh. Kvällen får topp betyg och åh vad jag älskar dem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback