STÄDAR RUMMET - DUSCHEN - SOVAAA

Usch vad trött jag är nu! Men innan jag går och lägger mig känns det som om jag har tusentals grejer jag måste fixa. Ni vte jag kan ju inte gå och lägga mig fall mitt rum är stökigt det känns liksom inte riktigt bra så ska städa rummet nu såhär klockan 23:00. Efter det ska jag hinna duscha men nu är det upptaget så får vänta blä! Sen ska jag äntligen sova ut typ. Ska inte åka till skolan förens vid kvart över nio tiden då min snälla klasskkompis elin tar matsäck till mig och Emil. Vi ska ut och vandra i stockholm imorrn med klassen. Varför vet jag inte riktigt typ klass dag eller vad det heter. Sen när det är klart måste jag hem på direkten. eller jag ska till stallet fixa med allt inte rida sen ska jag hem duscha välja kläder stöka till rummet sen är det party! Ska hem till bästavän me dlite folk och kröka sen den årliga festen på nixta! Tess och Jag ska ju ha dejt med mange makers imorrn med åh vi är kära! Så nu ska ja göra lite nytt godnatt puss

Kommentarer
Postat av: Bella Davis - MODELL BLOGG

va skönt :) ja har precis varit på casting ad gör du :)? kramar

2012-06-13 @ 14:58:29
URL: http://blogg.veckorevyn.com/belladavis/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback