PAR MIDDAG MED GRABBARNA!

Jag har inte uppdaterat på hela helgen så nu ska jag berätta lite infomation från fredagen haha. Började med att jag mötte upp Linnea på tåget in mot stan. Pratade om lite allt möjligt men det stora samtalsämnet är ju självklart killar hah. Hoppade av i tc tog tuben in mot fittja. Ja ni läser rätt vi skulle ända bort till fittja där vår älskade tugce jobbar. Det va samanlagt från tc in till fittja 17 stationer åh herregud vad trötta vi blev. Men vi knatade in till henne åh mammas va söt hon va! Där sat hon i kassan och lekte smart ahah! Det va ett tag kvar tills hon slutade så vi passade på att dra rut lite bland lägenheterna och jag blev kär. Nej vänta lite VI blev helt in love!! Lähenheterna va sky höga och sen ska vi inte snacka om själva området! Det va stort det va flera människor ute och alla verkade känna alla typ. Ni kanske tror jag är dum i huvudet men det va förjävla fint! Sen utsikten över det ska vi inte snacka om! Efter vi hade drömt oss bort gick vi tbx till tulle. Åkte sen till henne käkade lite lätt sen drog jag och Linnea på match. Den sög så vi åkte där ifrån. På vägen mötte vi upp Mutti, Sadam och Hiowa som skulle med hem till Linnea. Åkte dit och alla blev skit hungriga igen hah gamar! Så jag plockade det som fanns hemme hos Linnea och gjorde mat till oss tre brudar och till dom tre grabbarna. Bästa säger jag bara! När vi precis käkat klart kom Kabir, Herve, Zino och Salam. Kollade på EM och sen spåra det hahahahahah! mer detaljer tänker jag verkligen inte ta men det fuckade ur och jag va fett glad. Tror alla va glada den kvällen! Åkte hem igen vit ett på kvällen nöjd och belåten. Gud vad jag verkligen älskar dom där kisarna! Big plus på kvällen/dagen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback