MIN SOMMAR 2012

Sommar lovet börjar närma sig och jag längtar så mycket efter lite fritid utan massa skola att tänka på. Även så har jag massa sommar planer som jag ska hinna göra på två månader eller vad lovet nu är på. Nästa vecka börjar jag på Landslagets fotbolls skola där jag ska spendera fyra dagar och bara ägna tid åt fotboll, hoppas jag får lite sug tbx nu oxå. Sen dagen efter fotbolls skolan rätta sagt om tio dagar åker jag till magaluf med tjejerna! Något jag kanske tjatat om lite för mycket men det är en stor grej liksom haha. Efter jag kommer hem ska jag förhoppningsvis jobba lite extra med Sandra på hamnbodarna. Tjäna lite pengar det kommer man behöva. Sen åker jag och alma till London om planerna går igenom det kommer bli mys! Ska kolla på en häst och sen shoppa. Sen är det redan Agusti det lovar jag då åker jag på kryssning med lite vänner om jag inte jobbar den helgen för då är det mycket jobb i nyköping vilket jag inte tackar nej till. Börjar även jobba på glassbaren i nynäshamn. Efter det så åker jag utomland igen med mina favoriter Katja Linnea och älsklnings Tugce. Där i mellan ska jag sola bada och festa galet! Min sommar kommer bli grymt bra! Sen ska jag självklat hänga med vänner Tess och Sam kommer jag nog spendera många dagar med jag hoppas på det i allafall! Nu vet ni mina planer woop!


Kommentarer
Postat av: Samantha

Jaaaaaaaaaaaaa!! :D

Haha btw tänkte precis skriva att du MÅSTE hänga med oss i sommar, tur att du tog upp det din lilla filur!!

2012-06-13 @ 00:00:41
URL: http://taatta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback